2011. március 18., péntek

Mátrix Tudat Átalakítás(SZERETETMÁTRIX) tanfolyam 1.

Jó néhány dolog miatt hálás vagyok, hogy találkozhattam ezzel a módszerrel és hogy tovább fejlődhetett bennem. Az egyik dolog ami számomra mindig is probléma volt, a kezeléseim során, hogy akik érkeztek hozzám, nem rendelkeztek megfelelő önismerettel még ahhoz sem, hogy tudják mi az igazi problémájuk. Gondoltak valamit vagy egy-kettő problémával tisztában voltak (vagy sejtették), de az igazi gyökerekkel sajnos nagyon kevesen. Ezért ki kellett találnom valami olyan módszert, ami kikerüli az önismeretet és a problémák valódi ismeretét. 
Valójában a világunk működése is eszerint működik, ha találni akarunk valami problémát akkor fogunk is, és minél többet szeretnénk találni, annál többet fogunk. Ezért én inkább a megoldás felé orientálódom, vagyis azt szeretném csak, hogy olyanná váljon valaki, aki valóban önmaga, vagyis az Isteni Önvalója szerint létezzen. Ez az igazi természetünk a többi csak illúzió, akkor miért foglalkozzunk annyit az illúziókkal. Éppen elég, ha egy "tükröt" állítunk elé és meglátja, hogy Úr Isten ez nem is Én vagyok. Elkezd emlékezni arra, hogy valójában ki Ő. Ez elindul sejtszinten és DNS szinten is. Nekünk valóban nincs más dolgunk.
Nem szeretnék kutakodni, hogy mi miért van, nem akarom újra és újra élni a régen történt traumákat és persze ott van egy csomó minden, ami bennünk nem is tudatos vagy már jó mélyre eltemettük magunkba.
A másik dolog ami fontos volt számomra, hogy az elemzést az elme általi kutakodó munkát, hogy mi miért van, azt kizárjam a folyamatból. Ugyanis ezzel van egy kis problémám. Nagyon szoktunk örülni, amikor rábukkanunk egy problémának a vélt okára vagy gyökerére és rá is húzzuk, hogy aha ez miatt volt az egész. Ez így jó is részmegoldásnak. De mi van, ha sokkal több és szerteágazóbb és számunkra átláthatatlan, felfoghatatlan mennyiségű oka van a dolognak térben és időben. Ha 1 dologra kijelentjük, hogy ez ezért vagy azért volt, azzal áthúzunk a nagy halmazból egy csomó mindent és kiemelünk valamit. Később csodálkozunk, hogy akkora felismerésem volt és annyira éreztem, hogy ott történt valami még jó nagyot sírtam is, de akkor miért nem változott meg az életem gyökeresen?? Hát csak egy dolog miatt. Mert találni akartunk 1 okot és egyet találtunk is, de a többit figyelmen kívül hagytuk, mert az már túlhalad az elme elemző képességén.
Ezért én abban hiszek, hogy minél inkább álljunk félre az elménkkel, az Ego-val és hagyjuk, hogy egy nálunk sokkal magasabb intelligencia, a Tiszta Tudat, a Szeretet Mátrix elvégezze a dolgát. 
Én ezt szeretném átadni és még sok más tapasztalatomat 1 hétvégén, ennek a tanfolyamnak a keretein belül.


Ízelítő kisfilm a teljesség igénye nélkül, egy ilyen hétvégi tanfolyam néhány megéléséről:





Tanfolyam, Gyakorlókör tematikája:

1.   Bevezetés a Tiszta Teremtő Tudat alapjaiba.
      -   A félelmek, eddigi hitrendszerünk és hiedelmek befolyásoló ereje
      -   A tudat végtelen ereje, lehetőségei és ennek megtapasztalása
      -   mi az a  tudatmező avagy a mátrix?
      -   félelmeink, hiedelmeink, fájdalmaink is csak információk ezáltal felülírhatók
      -   hogyan hozható létre szinte pillanatok alatt változás?
2.    A gyógyító, tiszta tudatállapot megtapasztalása (meditációval segítve)
3.    Tudatunkat hogyan állíthatjuk „munkába”? Vagyis a technika elsajátítása.
4.    Emóciók oldása
      -   a szándékimpulzusok fontossága
5.    Szellemi segítők fontossága és behívása
6.    Hiedelmek és szuggesztiók oldása
7.    Nagytakarítási technikák elsajátítása
8.    "Megszállók", visszatartó energiák felismerése és elengedése
9.    Távgyógyítás
10.  Időutazás a múltba
11.  Erőforrások beépítése (szimbólumok, erőállatok, számsorozatok)
12.  Párhuzamos dimenziók, életek
13.  21 frekvencia
A tanfolyam 1 hétvégét vesz igénybe 9-16 óráig.
Teljes előképzettség nélkül is bárki számára elsajátítható!
Akinek ez nem sikerül a nap felére, annak a tanfolyam árát visszafizetem.

A tanfolyam díja 20.000 – 30.000 forint között vállalható.
Fizetési könnyítés megoldható.
Mindenkit Szeretettel várok.
Böjtös Zsolt tréner, változás terapeuta
Jelentkezés(minden esetben szükséges a limitált létszám miatt):   tudattechnikak@gmail.com címen.

Meleg és Hideg Étkezési Utalványt, Kultúra és Ajándék Utalványt korlátozott mennyiségben
(max. a tanfolyam díj 50%-ában) elfogadok!

INGYEN IS ELVÉGEZHETED A TANFOLYAMOT!!
Aki plusz egy főt magával hoz, annak elengedem a tanfolyam belépődíjának a 15%-át!
Még egy fő esetén a 25%-át. A harmadik fő esetén 50%-ot.

SZERVEZZ TE IS TANFOLYAMOT LAKÓKÖRNYEZETEDBEN!
Szervezz lakóhelyeden vagy környezetedben energetika csoportot, hat fő esetén a hetedik - Te -,
díjtalanul vehetsz részt a tanfolyamon.
Érdeklődni email-ben: tudattechnikak@gmail.com címen lehet.

Visszajelzések a tanfolyamot végzettektől:

"Azóta - ha lehet így fogalmazni - "fénysebesség üzemmódban" érzem magam.... a Mátrix-szeretet energiája nagy sebességgel teszi a "dolgát" bennem....folyamatosan térnek vissza a korábban fájdalmasnak megélt élethelyzetek, de ezzel szinte egy időben végbe is megy a tisztulás, a feloldozás.... és felismerés, felismerést követ..... az édesapámmal megélt szeretet által fényesednek fel a kapcsolataim...és megértettem végre az életem "fő mintáját"..... eddig kívülről vártam a szeretet és a figyelmet, és ennek hiányában az elutasítást és szeretetlenséget éltem meg.....mert "üres volt a szeretettankom".....és mivel ennek szenteltem figyelmet, ezért ezt erősítettem folyamatosan....szép kis "mókuskerék"..... de most már tudatosodott bennem, hogy ha nem reagálok a zavaró helyzetekre, hanem a Mátrix tudatosságában, a jelenben maradok és fenntartom a szeretet áramlását, azzal minden helyzetet fel tudok fényesíteni..... ha szavakkal kellene kifejeznem, hogy mit érzek, akkor talán a legközelebb az áll hozzá, hogy "Hazaértem a hosszú útról".....mert mióta az "eszemet tudom", azóta erre  a szeretetre vágytam..... erre az egó nélküli, feltétel nélküli- isteni szeretetre.....számomra ez maga a Kegyelem, ami képes minden fájdalmat eltörölni....
Szeretném, ha tudnád mennyire hálás vagyok, hogy eljutottam a tanfolyamodra és részem lehetett a megtapasztalásokban!!!!"
Ibolya

"Hihetetlen mély szintű hála,és az igazi szeretet,harmónia amit most magamban hordozok a hétvégi tanfolyam óta.Lelkem lenyugodott végre,a tudatom tiszta,rezgésem megállíthatatlanul halad felfelé.Szignifikáns lelki minőség javulás állt be,indult el.Életem eddig legnagyobb csodáját volt szerencsém megélni a múlt héten!A határtalan szeretetet és annak erejét!
Hálásan Köszönöm!!!!!"
Gabriella



"El kellett telnie pár napnak a hétvégi mátrix energetika tanfolyam óta, hogy egyáltalán le tudjam írni azt amit éreztem ott, és amit azóta is érzek.
Köszönöm, hogy ott lehettem, hogy a többieket is megismertem, és összekapcsolódhattam velük, én ilyet még soha nem éreztem :) Feltétel nélküli szeretet volt a javából, a módszered neve nagyon is találó. Ez maga a csoda :)
Voltak olyan pillanatok amikor meg sem tudtam szólalni a meghatódottságtól, és a szentséges, szeretetteljes légkörtől amit ott tapasztaltam, képtelen voltam megtörni a pillanatok varázsát.
Hála és boldogság érzése jár azóta is, hogy ott lehettem és tapasztalhattam, köszönöm neked, nagyon, nagyon sokat kaptam, minden várakozásaimat felülmúlta. Igazi változás volt nekem is, úgy érzem nyugodtabb, kiegyensúlyozottabb vagyok, és többet mosolygok, több a szeretettel és hálával teli gondolatom, cselekedetem van, úgy érzem az egóm sem akarja azt, hogy "mindig igazam legyen" :) És ez jó!!! :) Azóta gyakorlom magamon és családtagjaimon és mindig hálát adok a velem megosztott tapasztalatukért :) Boldogság, öröm és szeretet járja át a szívemet, hogy a te közvetítéseden keresztül ezt tovább adhatom, és másokban is elindíthatok én is változást amely reményeim szerint minél több emberhez fog eljutni, hogy emlékezzenek, hogy SZERETETBŐL vagyunk és ez az egyetlen valódi érzés amely összeköt mindent itt ezen a csodálatos bolygón és az egész Univerzumban :)
Köszönet és hála :)"
Erzsébet



"Még egyszer köszönöm Neked a Mátrix tanfolyamon eltöltött 2 csodálatos napot, ahol kimondhatatlanul  jól éreztem magam.Szinte kicserélődtem, energiával feltöltődve, sokkal felszabadultabban érzem magam.
Úgy érzem nagyon sokat kaptunk Tőled a hétvégén. Látszik, hogy teljes szívvel őszintén teszed a dolgod és azt tartod legfőképpen szem előtt, hogy mi a jó a résztvevőknek. A te őszinte, tiszta , önzetlen szeretetedből kaphattunk jó nagy adagot mindannyian. 
Gratulálok az előadásmódodhoz, ami nagyon szemléletes, gyakorlatias. Ez még inkább megnyerővé teszi az egész tanfolyamot.
Elég sok + gondolkodást segítő előadáson voltam már az elmúlt évek során, de általában a rengeteg száraz tényközlő adat mellé, (persze témája válogatja) egyik- másik előadó sok esetben csak egy kevés gyakorlatot ad, jelezve, hogy erre mi még éretlenek vagyunk. Ezzel szemben TE teljesen a gyakorlatra építetted fel a két napot, és nem csak beszéltél az önbizalom fontosságáról, hanem arra alapozva bebizonyítottad hogy mindenki képes ezekre a nagyszerű dolgokra mindenféle előképzettség (ami persze sohasem hátrány,) nélkül is.
Látszik, hogy tudod, milyen óriási jelentősége van a megtapasztalásnak."
Marcsi


"Egy hete végeztem el a tanfolyamot,de csak most jutottam olyan
állapotba,hogy beszélni,írni tudjak róla. Könyveket olvastam,videókat
néztem a Mátrix energiáról, tehát készültem, mégis megdöbbentő volt
amik ott történtek velünk. Látni, a gerinc és izom mozgását a háton
ahogy a gerinc felveszi anatómiai alakját, megtapasztalni, hogy testi
panaszainkat régen elfejtetnek hit lelki fájdalmaink okozták, melyek
sírásban is előtörtek. Sok hihetetlennek hit megtapasztalást éltünk
át. Te ugyan figyelmeztettél, hogy lesznek utóhatások, változások,de
hogy ilyen intenzívek azt nem is gondoltam. Vasárnap éjjel sok és
érdekes álmom volt. Hétfőt tompa fejfájás,zsongó fej,gyakori
vizelés,orrfolyás jellemezte.  Én a bagoly, kora este ágyba zuhantam.
Kedden erős érzelmi fájdalmak sírásban törtek elő,majd szépen elmúlt.
Szerdán  homloküreg és arcüreg fájdalmaim voltak,de ekkor már boldogan
fogadtam,hogy gyógyul az allergiám. A Mátrix energia még mindig teszi
a dolgát, aluszékony vagyok,de egyre boldogabb és kiegyensúlyozottabb.
Volt aki már kérte segítségem,de időt kértem,mert fől kell ezt a nagy
változást dolgoznom. Véletlenek nincsenek! Örülök,hogy a Te
előadásodnak lehettem részese, és megismerhettem egy szerény, szeretet
sugárzó csodálatos  Embert."

Köszönet és hála.
                        Jutka
                          Szerencs




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése